У третьому кварталі 2018 року українські політичні партії витратили 200 мільйонів гривень. Про це повідомили у Комітеті виборців України.
Найбільше грошей витратила партія "Батьківщина" - 80 млн грн. Значна частина грошей, а саме 73 млн, пішло на рекламу. На другому місці - партія "Самопоміч", яка витратила 38 млн гривень, з них 10 млн - на пропагандистську діяльність та 2 млн на рекламу на ТБ. Витрати "Блока Петра Порошенка" складають 20 млн гривень, у партії "Народний фронт" 22 млн грн використали на зарплату, оренду та податки.
Найменше коштів витратила "Радикальна партія Олега Ляшка" та "Опозиційний блок" - по 12 млн грн. При цьому, близько 5 млн грн "Радикальна партія" витратила на пропагандистську діяльність. Так само, як і БПП, "Опозиційний блок" офіційно гроші на рекламу не витрачав, але відомо, що лідери партії активно розміщували зовнішню рекламу у південних і східних областях України.
Якщо у І кварталі всі шість партій сукупно витратили 85 млн грн, то в ІІ кварталі це вже було 150 млн грн, а за ІІІ квартал загальні витрати становили 201 млн грн.
Нагадаємо, у ЦВК визнали незаконною передчасну передвиборну агітацію.
Раніше повідомлялося, що Юрій Бойко і Вадим Рабинович підписали угоду про створення "Опозиційної платформи – За життя".