Стало відомо, скільки коштуватиме проїзд першою платною дорогою в Україні

Автор: Олексій Скубій

Восени поточного року "Укравтодор" збирається оголосити конкурс на будівництво першої платної дороги довжиною 69,5 км, яка пролягатиме від Львова до Краковця. Про це повідомляє сайт автомобільних новин Аutonews.ua.

Стало відомо, скільки коштуватиме проїзд першою платною дорогою в Україні - today.ua
Фото: pixabay.com

За словами глави "Укравтодору" Славоміра Новака, Державне агентство автомобільних доріг братиме за орієнтир європейські ціни, однак в Україні проїзд все ж таки буде трохи дешевшим. І, за попередніми підрахунками, водіям доведеться викласти за проїзд по автобану від 140 до 208 гривень.

Саму дорогу планують побудувати за чотири або п'ять років при вартості близько 5-6 мільйонів євро за кілометр. При цьому, середня вартість будівництва подібних об'єктів у Європі оцінюється в 10 мільйонів євро за кілометр.

Інвестору дорога повинна окупитися за рахунок інфраструктурних та логістичних центрів вздовж траси і вартості проїзду.

Популярні зараз

Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків

В Україні очікуються звільнення та підвищення зарплат, — Нацбанк

Kia показала електричну версію кросовера Sportage із запасом ходу 720 км

Стрижка піксі-боб – один із найкращих варіантів для тонкого волосся: фото модної зачіски

Як зазначив директор програми "Інфраструктура" Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер, платні дороги залучать інвестиції в країну.

"Якщо концесіонер бере дорогу в управління, то вкладає туди гроші. Потім він отримує кошти, які платять за проїзд водії", - зазначив він.

Згідно світового досвіду, платна дорога має сенс, якщо по ній щодня проїжджає не менш 13-18 тисяч автомобілів, і подібний потік машин спостерігається, наприклад, на окружній дорозі в Києві.

Аналітик зазначив, що на даному відрізку шляху між Львовом і прикордонним селищем відразу не з'явиться така кількість авто.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"А якщо цього не станеться, держава буде зобов'язана повернути інвестовані гроші", - підкреслив Володимир Шульмейстер, додавши, що саме цей фактор був головною причиною, чому в Україні не з'являлися платні дороги.

Як раніше повідомляв Today.ua, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що у платних автобанів в Україні повинна бути безкоштовна альтернатива, щоб водії мали вибір пересування.