Розцінки на політичну рекламу під час президентської передвиборчої кампанії часто досягають сотні тисяч гривень за хвилину. Найдорожче коштує реклама у вечірній прайм-тайм, найдешевше – ефір після опівночі.
Найдорожче з-поміж усіх українських телеканалів політична реклама коштує на каналі "Україна" Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у Президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч.
Телеканал "Інтер" Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна має дещо нижчі розцінки. Секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Найдешевша реклама на цьому каналі – між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, тобто за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.
Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал "СТБ" медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia. Найбільше за рекламу потрібно віддати у неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку на "СТБ" просять лише 1,20 грн за секунду.
Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.
На телеканалі "1+1" Ігоря Коломойського секунда ефіру з 20:00 до 23:00 коштує 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.
Розцінки суспільного телеканалу "UA:Перший" значно нижчі, ніж на топових телеканалх. Там прайм-тайм обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду. Вночі реклама коштуватиме ще дешевше – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик.
У порівнянні з виборами 2014 року, вартість політичної реклами на телеканалах зросла приблизно на 35-40%.
Як відомо, з 2016 року парламентські партії в Україні отримують на свою поточну діяльність кошти з держбюджету.
Нагадаємо, громадяни України, які досягли 18 років, можуть стати офіційними спостерігачами на президентських та парламентських виборах у цьому році.