Стало відомо, скільки кандидати в президенти України заплатили за рекламу в “Фейсбуці”

2072
Стало відомо, скільки кандидати в президенти України заплатили за рекламу в "Фейсбуці" - today.ua

З 21 березня в соціальній мережі “Фейсбук” можна дізнатися, скільки кандидати в президенти України платять за рекламу своїх офіційних сторінок. Вся необхідна інформація зберігається в спеціальній бібліотеці в розділі Info and Ads на офіційних сторінках в Facebook.

Найактивнішим рекламодавцем серед кандидатів у президенти України є Володимир Зеленський. На його сторінці “Команда Зеленського” майже кожен пост має проплачене просування за $100.

А ось одне повідомлення від сторінки “Я за Тимошенко – фан-клуб” прорекламували на суму між 10-50 тис. доларів “. У той же час на офіційній сторінці Тимошенко бюджети скромніше – від 1 до 5000 доларів.

Найдорожчий пост на сторінці Олександра Вілкула присвячений критиці Порошенка. За нього заплатили від 500 до 999 доларів. Всі інші повідомлення на сторінці кандидата в президенти у Facebook дешевші.

Значні обсяги реклами також у кандидата в президенти України Юрія Дерев’янка. Частина повідомлень обійшлася йому від 1 до 5000 доларів.

А ось кандидат у президенти Інна Богословська або хтось від її імені платить за рекламу в російських рублях.

У деяких випадках “Фейсбук” почав оприлюднювати інформацію навіть про те, хто платить за рекламу. Так, у випадку з офіційною сторінкою Тимошенко рекламу оплачує ТОВ “Сучасні рекламні рішення”.

Нагадаємо, з 20 березня в соціальній мережі «Фейсбук» була зупинена вся політична реклама, замовники якої не пройшли встановлену адміністраторами мережі процедуру верифікації.

загрузка...