Стало відомо, хто і як прибере аварійний автохлам з українських доріг

177
Стало відомо, хто і як прибере аварійний автохлам з українських доріг - today.ua
Фото: autonews.ua

Застарілі малогабаритні автобуси є аварійно небезпечними, що в черговий раз підтверджують новини про ДТП з цією технікою на дорогах українських міст. Про це передає Аutonews.ua. Держава потребує закон, який усуне аварійний автохлам з українських доріг для належного перевезення пасажирів.

У корпорації “Богдан” відзначили, що старі малогабаритні автобуси, які до сих пір перевозять людей по всій Україні, не відповідають нормам безпеки. Це підтвердила ситуація в Сумах, де у такого транспортного засобу на ходу відвалилося колесо.

Влада повинна якнайшвидше прийняти закон, який регулює норми перевезень і заборонить використання на дорогах старого громадського транспорту.

На думку корпорації “Богдан”, модернізація муніципальних автопарків повинна бути проведена за рахунок нового великого транспорту – тролейбусів та автобусів європейського рівня. У корпорації нагадали, що потужності підприємства дозволяють виробляти до 6000 одиниць такої техніки в рік.

На сьогоднішній день корпорація “Богдан” вже співпрацює з органами місцевого самоврядування в рамках проекту “Міський громадський транспорт в Україні”, що фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.

Нагадаємо, в розпорядження десантно-штурмових військ ЗСУ надійшли нові позашляховики “Богдан 2351”. Український позашляховик називають “командирським”, хоча його можна використовувати для перевезення особового складу, транспортування невеликих вантажів на кшталт палива або БК (вантажопідйомність вантажного відсіку – до 700 кг) по всіх видах доріг та місцевості.

загрузка...