Останнім часом тисячі українських туристів стикаються з незрозумілими затримками рейсів українських авіакомпаній Bravo Airways і YanAir. Люди цілодобово сидять в аеропортах без їжі і будь-якої інформації.
Сьогодні, 12 вересня, в міжнародному аеропорту "Бориспіль" відклали рейс "Київ - Барселона" авіакомпанії YanAir, на який були зареєстровані близько 150 чоловік.
Як повідомляє ТСН, згідно з даними онлайн-табло "Борисполя", виліт затримали на 16 годин.
"Дзвонили туроператору JoinUP, там сказали, що поки нічого не відомо", - розповів журналістам один з пасажирів.
Подробиці затримки авіарейсу з'ясовуються.
Останній гучний інцидент з перенесенням рейсів, організованих оператором JoinUp, трапився 26 серпня 2018 року. Тоді на тривалий термін був відкладений виліт з турецької Анталії. Через поломку літака і рейсу "Анталія - Київ" був затриманий і зворотній рейс з України до Туреччини в аеропорт "Даламан".
Адвокат Антон Бойко підказав, що відсудити компенсацію за зіпсований відпочинок цілком реально: "В першу чергу потрібно зібрати докази. Пасажир, рейс якого перенесли або скасували, повинен зафіксувати всі понесені у зв'язку з цим витрати. Якщо він змушений був оплатити номер в готелі, необхідно зберегти квитанцію. Якщо в вартість номера не входило харчування, окремо слід зафіксувати витрати на їжу. Але майте на увазі, що це повинні бути витрати першої необхідності, а не вечеря в дорогому ресторані (в суді будуть вивчатися чеки). Ще пасажир може полетіти альтернативним рейсом, після чого вимагати відшкодування збитків".
Нагадаємо, у вівторок, 11 вересня, популярна естонська авіакомпанія Nordica в цьому місяці припинить польоти з Таллінна в київський аеропорт імені Ігоря Сікорського.