Київстар, один з найпопулярніших в Україні мобільних операторів, розгнівав українців дезінформацією щодо вартості тарифних планів. Відповідні відгуки про Київстар абоненти залишили в мережі інтернет.
Так, одна з користувачок Київстару поскаржилась, що після внесення місячної абонплати вона отримала вдвічі менше гігабайт інтернету і хвилин на здійснення дзвінків, ніж було початково заявлено на офіційному сайті мобільного оператора.
"Щоб вас розірвало з вашею брехнею", - обурилась абонентка.
Це не єдина скарга на Київстар, висловлена абонентами. Так, в ще одному відгуку абонентка поскаржилась на "спеціальний тариф", на який її перевів мобільний оператор. За її словами, тариф практично ідентичний її попередньому, але коштує дорожче. При цьому зазначається, що Київстар регулярно пропонує своїм абонентам дорогі тарифні плани, тоді як про бюджетні немає жодної інформації.
"Для кого ці нові тарифи??? Відповідь очевидна. Не поважаєте і не цінуєте ви своїх клієнтів, шановне керівництво Київстару. І я тепер теж подумую про зміну оператора", - заявив абонент.
Нагадаємо, раніше Київстар терміново звернувся до своїх абонентів з приводу частих випадків телефонного шахрайства.