Today.ua

“Шарага, що розводить“: ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти

ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти. Така ситуація отримала відповідну оцінку клієнтів банку. Відповідна скарга з'явилась на сайті "Мінфін".

"Головне відділення в Житомирі виявилося самою звичайною "шарагою", де вас розведуть і впарять все, що їм потрібно", - заявив клієнт ПриватБанку.

За його словами, 16 листопада він звернувся у відділення ПриватБанку в Житомирі для відкриття зарплатної картки. Співробітник банківського відділення, за словами клієнта, "з нахабною пикою" повідомив, що не відкриє карту для виплат, якщо він не візьме карту "Універсальну". При цьому, за словами фахівця, відмовитись клієнт нібито не має права, але може через місяць закрити цю картку.

"Телефоную на гарячу лінію і дізнаюся що мене розвели, як лоха, і "впарили" карту, яка відкривається за бажанням клієнта! Ось вам і VIP-відділення", - поскаржився клієнт.

Більш того, за його словами, під час створення скарги служба підтримки повідомила йому, що такий фахівець із зазначеним іменем не працює в даному відділенні.

ПриватБанк, у свою чергу, пообіцяв детально перевірити виниклу ситуацію та зв'язатись з клієнтом згодом.

Нагадаємо, ПриватБанк зняв з рахунку клієнта потрійну суму коштів за покупку в інтернет-магазині через Приват24.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ