“Шарага, що розводить“: ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти

Автор: Оксана Житнюк

ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти. Така ситуація отримала відповідну оцінку клієнтів банку. Відповідна скарга з'явилась на сайті "Мінфін".

“Шарага, що розводить“: ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти - today.ua

"Головне відділення в Житомирі виявилося самою звичайною "шарагою", де вас розведуть і впарять все, що їм потрібно", - заявив клієнт ПриватБанку.

За його словами, 16 листопада він звернувся у відділення ПриватБанку в Житомирі для відкриття зарплатної картки. Співробітник банківського відділення, за словами клієнта, "з нахабною пикою" повідомив, що не відкриє карту для виплат, якщо він не візьме карту "Універсальну". При цьому, за словами фахівця, відмовитись клієнт нібито не має права, але може через місяць закрити цю картку.

"Телефоную на гарячу лінію і дізнаюся що мене розвели, як лоха, і "впарили" карту, яка відкривається за бажанням клієнта! Ось вам і VIP-відділення", - поскаржився клієнт.

Популярні зараз

В Україні очікуються звільнення та підвищення зарплат, — Нацбанк

Китай може захопити Місяць та оголосити його своєю територією, - NASA

Українських біженців у Німеччині закликали виїхати до Польщі: в країні виник гострий дефіцит місць

Kia показала електричну версію кросовера Sportage із запасом ходу 720 км

Більш того, за його словами, під час створення скарги служба підтримки повідомила йому, що такий фахівець із зазначеним іменем не працює в даному відділенні.

ПриватБанк, у свою чергу, пообіцяв детально перевірити виниклу ситуацію та зв'язатись з клієнтом згодом.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

“Шарага, що розводить“: ПриватБанк змушує клієнтів відкривати непотрібні карти

Нагадаємо, ПриватБанк зняв з рахунку клієнта потрійну суму коштів за покупку в інтернет-магазині через Приват24.