Взимку деякі водії помічають, що при прогріванні автомобіля з вихлопної труби починає йти густий білий дим. Їм можуть порадити просвердлити невеликий отвір в глушнику, і тоді, мовляв, проблема зникне. Сьогодні ми розповімо, навіщо свердлять глушник і чи потрібно взагалі це робити.
Спочатку кілька слів, чому при прогріванні автомобіля з вихлопної труби починає йти густий білий дим. Взагалі-то це не дим, а пар. Він утворюється з конденсату, що накопичується в нижній частині глушника у вигляді води.
Ідея свердлити глушник, щоб позбавиться від густого білого диму, прийшла в голову гаражних винахідників не спонтанно. Справа в тому, що у деяких автомобілів в штатних глушниках є невеликий отвір. Наприклад, два невеликих отвори можна побачити в нижній частині глушника кросовера Ford Kuga. Але у них є й інше призначення – захист від корозії і розриву льодом перегородок усередині глушника.
Якщо свердлити отвір «кустарним» способом, то корозії глушника не минути. В цьому випадку знищується захисне покриття сталі.
Зазвичай густий білий дим припиняє йти з вихлопної труби, коли двигун прогрівається. Якщо ж цього не відбувається, то рекомендуємо заїхати на СТО. Можливо, сталася поломка, з-за якої в циліндри двигуна потрапив антифриз.
Таким чином, самостійно свердлити дірки в глушнику не потрібно. Так ви зробите тільки гірше автомобілю. Якщо білий дим продовжує йти, краще, щоб фахівець на СТО провів діагностику.