Багато автомобілістів, піклуючись про автомобіль, ллють в його бензобак різні рідини, починаючи від антигелів, що запобігають замерзанню поганого дизпалива, і закінчуючи ацетоном. Деякі водії наливають в бензобак навіть керосин. Сьогодні ми розповімо вам, навіщо вони це роблять...
Почнемо з того, що ще в СРСР водії вантажівок взимку лілі в бензобаки керосин. Це робилося для того, щоб соляра не замерзла. Цей метод потім перейняли водії легкових дизельних автомобілів.
З часом пропорції додавання керосину в дизель змінювалися, але звичка залишилася. Мало того, його почали додавати в бензобаки автомобілів, які працювали на бензині. Чому? Відповідь на це питання лежить на поверхні. Справа в тому, що ні в СРСР, ні в перші роки незалежності України вітчизняний бензин не відрізнявся гарною якістю.
Навіть зараз в нашій країні існує велика кількість нелегальних заправок, які торгують паливом сумнівної якості. Багато водіїв, бажаючи заощадити, заправляються на таких станціях, а потім витрачають тисячі гривень на ремонт автомобіля.
З-за поганого палива у автомобіля погіршується динаміка, падає потужність двигуна. Автомобілісти біжать у магазини за «чарівної баночкою», яка обіцяє швидко виправити неполадки. Якщо вони прочитають етикетку, то виявиться, що до складу цього чудо-засобу входить керосин. Справа в тому, що він відмінно вимиває весь бруд з паливної системи.
Якщо ви вирішите додавати в бензобак керосин, то робити це потрібно не частіше ніж один раз на півроку. Крім того, перед тим як будете в перший раз додавати керосин, спочатку промийте бензобак. Це потрібно, щоб бруд з дна бензобака не потрапив в мотор.
Пам'ятайте, що «дідусеві методи» можуть не підійти сучасним іномаркам, чиї високотехнологічні двигуни не відрізняються надійністю. Тому перш ніж лити керосин в бензобак, все гарненько зважте.