В Україні змінилися правила оцінки автомобіля після ДТП, що виражається в появі нових термінів, зміні правил визначення матеріального збитку і в розширенні переліку документів, які власник КТЗ повинен надати на вимогу оцінювача.
Зокрема, введено такі нові терміни: «аварійне пошкодження», «експлуатаційне пошкодження», «корозійні пошкодження», «місцева корозія», «наскрізна корозія» та ін.
Визначення матеріального збитку чи вартості КТЗ без його огляду особисто експертом, який складає висновок, можливе тільки за рішенням органу, який призначив експертизу, у разі надання їм даних, необхідних для дослідження.
На вимогу оцінювача власник КТЗ повинен надати рахунок на проведення ремонтних робіт у СТО, діагностику, тощо.
Крім того, тепер є альтернативний метод обчислення вартості утилізації КТЗ, а при визначенні вартості матеріального збитку враховується фактичний технічний стан складових частин КТЗ до страхового випадку.
Контроль за виконанням цих нововведень покладено на Міністерство юстиції.
Раніше повідомлялося, що в українських водіїв залишилося трохи більше місяця (до 31 грудня 2019 року) на отримання компенсації від держави (у вигляді податкової знижки) за встановлення в 2018 році газобалонного обладнання (ГБО) на автомобіль.