У 1985 році в Німеччині почали продавати Lada Niva в кузові кабріолет. Називався цей автомобіль Lada Niva-GL. Тільки кілька його примірників потрапили в СРСР.
Lada Niva-GL була доопрацьована німецьким тюнинг-ательє Thiele. Автомобіль мав три варіанти. Cabrio L мав склоочисники фар і задні ремені безпеки. В якості опції пропонувалися підсилювач рульового управління, спортивне шкіряне кермо, спортивні крісла, легкосплавні диски і лебідка.
Яким двигуном оснащувалася Niva-GL – ми не знаємо. Судячи з усього, це був «рідний» агрегат. Правда, його німці могли модернізувати.
Навіть зараз така «Нива» виглядає цілком гідно. За три роки німці встигли побудувати лише близько 600 примірників цього кабріолета-позашляховика. Майже всі їх купили жителі ФРН і НДР. Тільки кілька примірників потрапили в СРСР, та про їх подальшу долю нічого не відомо.
У ФРН і НДР в 1980-е роки продавалося ще кілька варіантів Lada Niva. Серед них була, наприклад, версія Kosak зі спеціальним обвісом і великим набором опцій.