Клієнтам Нафтогазу затримують травневі платіжки за газ. Люди стурбовані. У Нафтогазі запевнили, що причин для занепокоєння немає жодних.
Чому затримують патежки, і чи варто турбуватися клієнтам, розповіла прес-служба Нафтогазу.
Клієнти Нафтогазу стурбовані відсутністю травневих платіжок за газ. Зазвичай вони з'являються в електронному кабінеті вже після 12 числа, а через кілька днів їх розносять по будинках і в паперовому вигляді. Проте цього разу платіжки затримуються: їх досі немає навіть на цифрових платформах.
Затримка платіжок за травень пов'язана з тим, що загін клієнтів Нафтогазу поповнився одразу майже 9 мільйонами нових абонентів. Ці нові клієнти були переведені на обслуговування до Нафтогазу після того, як облгази, в яких вони купували блакитне паливо, пішли з ринку. Природно, що така нова армія клієнтів потребує додаткових організаційних ресурсів, особливо спочатку.
Крім того, виникла плутанина з платіжками за травень. Багато клієнтів-"новобранців" встигли заплатити за травень своїм колишнім постачальникам. А як згодом з'ясувалося, ці гроші вже мають піти Нафтогазу. Отже, через це і виникла затримка.
А ось гроші за травень, які клієнти вже встигли сплатити своїм колишнім постачальникам, доведеться у них забрати та повернути Нафтогазу.
"Ми розуміємо ситуацію, що склалася, але впливати на роботу інших компаній не можемо. Якщо так сталося, то необхідно звернутися до минулого постачальника із заявою на повернення коштів", - пояснили в Нафтогазі.
Однак Нафтогаз усе ж зробив поправку на можливу незговірливість збанкрутілих облгазів. Він порадив своїм новим абонентам повідомляти про випадки, коли облгази виставляють своїм колишнім клієнтам рахунки за травень, на електронну пошту (info@gas.ua).
Нагадаємо, "Нафтогаз" розповів, як новим клієнтам зареєструватися в компанії.