За даними AUTO-Consulting, після того, як в Україні 18 березня посилили карантин, введений через поширення коронавіруса, різко підскочили продажі нових автомобілів. Українці "закуповувалися" в автосалонах напередодні їх закриття та переходу на дистанційну роботу.
Так, з 16 по 21 березня продажі багатьох автовиробників в Україні підскочили на 74% порівняно з показниками, які були до введення карантину. Причому, деякі компанії збільшили продажі нових машин на 100 і навіть на 121%.
Найчастіше напередодні переходу автосалонів на дистанційну роботу українці купували бюджетні нові автомобілі. Лідером у цей період став Renault.
Незважаючи на сплеск продажів нових автомобілів, викликаний посиленням правил карантину, в довгостроковій перспективі навряд чи варто чекати позитивних новин. Офіційно карантин введено до 3 квітня, але вже зараз кажуть, що його продовжать.
Всі автовиробники в Європі закрили свої заводи. Коли вони знову запрацюють – поки не відомо. Деякі експерти вважають, що навіть у травні відновлення роботи автозаводів малоймовірно.