З 1 січня 2020 року в Україні значно подорожчала і ускладнилася процедура реєстрації ГБО. Це призвело до того, що українці практично перестали реєструвати газоболонне обладнання на своїх машинах. Свою частку у це вніс і карантин.
У березні в нашій країні зареєстрували 2 099 автомобілів, які переобладнали на газ. Це помітно менше, ніж у лютому поточного року, і набагато менше, ніж за аналогічний місяць 2019 року.
У тому, що українці стали менш активно реєструвати автомобілі з ГБО, є кілька причин. По-перше, якщо раніше за цю послугу потрібно було заплатити близько 500 грн, то з 1 січня 2020 року – близько 3 000 грн і навіть більше.
По-друге, раніше для реєстрації ГБО в сервісних центрах МВС було достатньо довідки від СТО, яке його встановило. Тепер же цей документ потрібно отримувати в спеціальній лабораторії.
Популярні зараз
Названо тариф на електроенергію з 1 травня
Мінімальну зарплату українським суддям з ВРП підвищили до 236 тысяч гривен
ГУР атакувало завод з виробництва стратегічних бомбардувальників Ту-22М у Казані
Пенсії порахують за єдиною формулою: хто отримуватиме майже 10 000 грн на місяць
По-третє, свою роль зіграв введений в Україні в березні карантин, щоб побороти поширення коронавіруса. Сервісні центри МВС тепер працюють в режимі онлайн і надають мінімальну кількість послуг.
Раніше на сайті президента України зареєстрували петицію, яка просить повернути колишні ціни на реєстрацію машин з газоболонним обладнанням. Правда, поки вона голосів, потрібних для офіційного розгляду, ще не набрала.