Коли вранці взимку сідаєш в автомобіль, хочеться скоріше його прогріти. Не дуже приємно мерзнути за кермом. Але деякі водії допускають помилки, через які салон прогрівається дуже довго.
1. Вентилятор отопітеля на максимумі
Є водії, які не прогрів двигун, включають на максимум вентилятор отопітеля. Цього робити не потрібно, адже вентилятор буде гнати в салон холодний вітер. Нехай мотор прогріється пару хвилин. Після цього можна включити пічку.
2. Занадто довго прогрівається двигун
Недосвідчені водії занадто довго прогрівають двигун. Звичайно, його потрібно гріти, але не дуже довго. Пам'ятайте, що на холостих обертах він гріється помітно довше, ніж під час руху. До того ж, якщо занадто довго прогрівати вранці двигун, це може не сподобатися вашим сусідам. Сучасному двигуну достатньо дати попрацювати кілька хвилин. Рух можна починати, коли обороти двигуна опустяться до 900 оборотів в хвилину. Головне - перші кілька хвилин руху не давати високих обертів і навантажень на мотор, а разом з ним і на трансмісію.
3. Відмова від рециркуляції повітря
Взимку допоможе швидко обігріти салон режим рециркуляції повітря (влітку цей режим допоможе охолодити салон). Однак, багато водіїв вважають цей режим непотрібним або взагалі про нього не знають. І даремно. Це дуже корисна функція. Вона, до речі, стане в нагоді в будь-який час року, якщо ви потрапили в дорожню «пробку» або перед вами їде стара вантажівка, яка випускає багато кіптяви.
Якщо ви врахуєте ці помилки водіїв, то взимку не будете мерзнути в своєму автомобілі. Гарної вам поїздки в теплій машині!