На базі ГАЗ-66 (в народі – «Шишига») зроблено багато цікавих автомобілів. Навіть не віриться, що в їх основі лежить вантажівка. Сьогодні ми розповімо про три самих класних позашляховика на базі «Шишиги».
Mega Cruiser Russia
На базі ГАЗ-66 створено позашляховик Mega Cruiser Russia. Правда, в ньому використані також компоненти від інших позашляховиків, легкових автомобілів і вантажівок. Наприклад, здвоєну кабіну і салон взяли від вантажівки Isuzu Elf, а кермо – від Honda.
Під капотом розташовується 7,5 л японський дизельний двигун, який працює разом з шестиступінчастою коробкою передач (вона теж японська). Витрата палива на трасі – 13,5 л на 100 км шляху. Дуже непоганий показник, враховуючи, що важить такий позашляховик 3,5 тонни.
Скільки грошей пішло на реалізацію даного проекту – не відомо. Зате ми знаємо, що переробка ГАЗ-66 в цей позашляховик тривала цілих 1,5 року.
ГАЗ-66 «Партизан»
Важко уявити, що на базі вантажівки ГАЗ-66 можна зробити позашляховик, схожий на американський Hummer. Але фахівці ГАЗ таку машину зробили! Називається вона ГАЗ-66 «Партизан».
Довжина «Партизана» становить 4 860 мм, а колісна база - 3 300 мм. Кліренс – 260 мм. Хтось скаже, що це мало для позашляховика, побудованого на базі вантажівки. Проте, творці «Партизана» порахували, що такий дорожній просвіт цілком достатній.
Автомобіль оснащується восьмициліндровим 4,25 л двигуном потужністю 125 к. с., який працює разом з 4-ступінчастою механічною коробкою передач з двоступеневої роздавальної коробкою. Розгін до 100 км/год займає 20 секунд при максимальній швидкості 110 км/год.
Салон просторий, але особливим комфортом він похвалитися не може. Та і якість обробки теж звична для російського автопрому.
Всюдихід «Бізон»
Житель Білої Церкви Олександр Чувпилин на базі ГАЗ-66 кілька років тому зробив всюдихід «Бізон». В основі лежить конструкція кузова з профільованих металевих труб 60х40х3 мм. Вони стикуються до рами через гумові подушки. Ряд кузовних панелей взяті від Volkswagen Passat і Audi A6.
Всюдихід оснащується 4,0 л бензиновим двигуном потужністю 137 к. с., який працює разом з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Постійний привід – задній, але можна підключити і передній. Максимальна швидкість – 120 км/год. Витрата палива – 15 л на 100 км шляху. Запасу палива в баку вистачає на 700-800 км.
За словами Олександра Чувпилина, «Бізон» спокійно долає брід глибиною 1,2 метра. Це відмінна машина для поїздок по складній пересіченій місцевості.
Роботи над «Бізоном» тривали цілий рік. Олександр Чувпилин на його створення витратив 15 000 доларів.