Today.ua

ТОП-7 найбільш незвичайних серійних японських автомобілів

Японські автовиробники славляться у всьому світі. Вони роблять відмінні машини. Деякі з них мають дизайн, який здається, наприклад, європейцям, дивним. Сьогодні ми розповімо про найбільш незвичайні серійні японські автомобілі.

Subaru SVX

Купе Subaru SVX (див. фото вгорі) з'явилося в 1991 році. Ця машина мала футуристичний для того часу дизайн. Найбільше дивували вікна. У 1996 році японці припинили випускати цю модель.

Suzuki X-90

Компактний Suzuki X-90 випускали в 1995-1997 роках. Це був двомісний кросовер-кабріолет. Всього японці зробили 1 400 екземплярів цієї моделі.

Isuzu VehiCross

Компактний рамний позашляховик Isuzu VehiCross з'явився в 1997 році. Він отримав гарний дизайн кузова, нове покоління бензинового двигуна 6VD1 об'ємом 3.2 літра, спортивні амортизатори Kayaba з додатковими камерами для розширення газу, спортивні крісла, спортивне кермо і камеру заднього виду.

Mitsuoka Orochi

У 2006 році компанія Mitsuoka почала випускати спорткар Orochi, що отримав свою назву на честь восьмиголового дракона з японських міфів. Його виробляли аж до 2014 року.

Dome Zero

У 1975-1986 роках компанія Dome випускала спорткар Dome Zero. Він оснащувався 2,8 л двигуном потужністю 145 к. с. Розгін до 100 км/год займав 7 секунд при максимальній швидкості 220 км/год.

Toyota Sera

У 1990 році з'явилася Toyota Sera. Це був бюджетний спорткар, створений на базі Toyota Paseo. Двері у нього відкривалися вгору, а дах був прозорим. Його серійне виробництво продовжувалося до 1995 року.

Nissan S-Cargo

У 1989 році компанія Nissan представила фургон Nissan S-Cargo, що отримав дизайн кузова в ретро-стилі. До 1992 року японці встигли зробити 8 000 примірників цього фургона.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ