ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок

Автор: Максимов Віталій

Радянські конструктори та інженери, незважаючи на численні перешкоди, створювали іноді цікаві, незвичайні машини. Більшість з них у серійне виробництво не пійшло. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автомобілів.

ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок - today.ua

Самоскид ГАЗ-69

ГАЗ-69 можна вважати одним з перших радянських позашляховиків. Але мало хто знає, що на його базі одного разу в Ульяновську навіть побудували самоскид (див. фото вгорі). Цей автомобіль з'явився на початку 1960-х років. У серійне виробництво він не пішов, хоча міг би згодитися будівельникам.

Пікап ВАЗ-2106

ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок

У 1981 році в Тольятті в єдиному екземплярі побудували експериментальний пікап ВАЗ-2106 «Турист». У кузові лежав намет, який міг знадобитися «на природі». Але цю модель у серійне виробництво не пустили навіть в обмеженій кількості. Експериментальний зразок потім довго ще використовували на ВАЗі в якості автомобіля технічної служби.

Популярні зараз

Українцям обмежили відпустки у воєнний період

“Скасування плати“ за доставку газу для пенсіонерів: у ГазПравді зробили важливу заяву

Україна отримає одну з найкращих у світі систем ППО

Стало відомо, що буде з цінами на бензин та дизельне паливо найближчим часом

Сідельний тягач УАЗ-456

ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок

У 1959 році на Ульяновському заводі на базі ГАЗ-69 побудували в єдиному екземплярі сідельний тягач УАЗ-456. Відразу за кабіною водія розташовувався сідельно-зчіпний пристрій з напівпричепом УАЗ-749. Далі створення експериментального зразка роботи над цим проектом не просунулися.

НАТІ-ВМ

ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок

У 1937 році з'явився НАТІ-ВМ. Він представляв собою напівгусеничний автомобіль підвищеної прохідності зі знімним гусеничним рушієм. Його побудували на базі ГАЗ-М1. Автомобіль міг пересуватися як на колесах, так і на гусеницях. Зробили два примірники НАТІ-ВМ. Жоден з них до наших днів, на жаль, не зберігся.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

НАМІ-013

ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автівок

В 1950 році в Москві побудували концепт НАМІ-013. Його можна вважати одним з перших мінівенів у світі. Він оснащувався двигуном потужністю 63,5 к.с. Автомобіль активно випробовували на дорогах загального користування, вносили до нього зміни. Однак, у 1954 році було прийнято рішення закрити цей проект.