У двигуні між блоком циліндрів і його голівкою розташовується прокладка. При появі перших ознак прогару або іншого порушення цілісності прокладки її потрібно міняти, адже в противному разі може зламатися мотор. Consumer Reports назвав автомобілі, у яких швидше за все доводиться міняти прокладку ГБЦ.
BMW 3 Series 2007
У BMW 3 Series 2006-2007 років випуску міняти прокладку головки блоку циліндрів доводиться при пробігу 144 000 – 220 000 км. У Infinti G 2006-2008 та Lexus ES 2007-2009 такої проблеми немає.
Subaru Impreza 2008
У Subaru Impreza 2006-2008 років випуску з чотирициліндровим двигуном міняти прокладку головки блоку циліндрів доводиться при пробігу 144 000 – 257 000 км. У Mazda3 2008-2010, Toyota Corolla 2008-2010 і Honda Civic 2009-2010 такої проблеми немає.
Subaru Outback 2001-2009
У Subaru Outback 2001-2009 років випуску з чотирициліндровим двигуном проблеми з прокладкою головки блоку циліндрів відбуваються при пробігу 157 000 – 262 000 км. А ось Honda CR-V 2006-2009 і Toyota RAV4 2008-2010 більш надійні в цьому відношенні.
Chevrolet Cruze 2011
У Chevrolet Cruze 2011 року випуску проблеми з прокладкою головки блоку циліндрів відбуваються при пробігу 100 000 – 156 000 км. В якості альтернативи можна порадити Mazda3 2011-2013, Honda Civic 2011-2013 і Toyota Corolla 2011-2013. Вони в цьому відношенні надійніше.
BMW X5 2013
У BMW X5 2013 року випуску міняти прокладку головки блоку циліндрів зазвичай доводиться при пробігу 95 000 – 107 000 км. У Lexus RX 2012-2014 років такої проблеми немає.