Любителі офф-роуда знають, що справжній позашляховик повинен володіти як мінімум трьома речами: рамою, повним приводом і блокуванням міжколісного диференціала. Пропонуємо вашій увазі ТОП-3 позашляховиків з міжколісними блокуваннями.
Mitsubishi Pajero Sport
Міцубісі Паджеро Спорт третього покоління (див. фото вгорі) – міцний і відносно простий позашляховик. Він зберіг рамну конструкцію. Має задню балку і блокування заднього міжколісного диференціала.
У лінійку двигунів входять модернізований 2,4 л турбодизель потужністю 180 к.с. і 3,0 л бензиновий агрегат потужністю 210 к.с. і 279 Нм крутного моменту. Доступні як МКПП, так і «автомат».
Дорожній просвіт у цього позашляховика складає 218 мм, що на 3 мм більше, ніж у моделі другого покоління.
Toyota Land Cruiser Prado
Toyota Land Cruiser Prado четвертого покоління випускають з 2009 року. Від свого третього покоління цей позашляховик відрізняється за великим рахунком тільки салоном та електронною начинкою. Так, у нього є система Multi-Terrain Select і адаптивний позашляховий круїз-контроль. Це рамний позашляховик з блокуванням задньої осі.
У лінійку двигунів входять кілька бензинових і дизельних агрегатів. Базовим є 2,7 л бензиновий мотор потужністю 163 к.с. Коробка передач – механічна або «автомат».
Mercedes-Benz G-Class
«Гелендваген» другого покоління (він випускався до 2018 року) має одразу три блокування. Це традиційне міжосьове блокування, а також блокування обох диференціалів на передній і задній осях. Це витривалий всюдихід з відмінною прохідністю.
У лінійку двигунів входять чотири бензинових і дизельних агрегати. Базовим є 3,0 турбодизель потужністю 245 к.с.