ТОП-3 кращих рамних корейських позашляховиків

Автор: Максимов Віталій

Рамних позашляховиків з кожним роком стає все менше і менше. Їх змінюють гламурні кросовери. Тим не менш, в нашій країні ще можна зустріти рамні позашляховики, наприклад, з Південної Кореї. Пропонуємо вашій увазі ТОП-3 кращих рамних південнокорейських позашляховиків.

ТОП-3 кращих рамних корейських позашляховиків - today.ua

Hyundai Terracan

З 2001 по 2007 рік компанія Hyundai випускала великий рамний позашляховик Terracan (див. фото вгорі). Це надійна, невибаглива машина. У лінійку двигунів входить 3,5 л бензиновий агрегат потужністю 195 к.с. і 2,9 л дизель потужністю 160 к.с. Вони працюють разом з механічною або автоматичною коробкою передач. Є дві версії – на 5 або 7 пасажирів. Дорожній просвіт становить 220 мм. Багажник величезний – 1170 л.

SsangYong Kyron

ТОП-3 кращих рамних корейських позашляховиків

З 2005 по 2015 рік компанія SsangYong випускала рамний позашляховик Kyron. Є думка, що він для рамного позашляховика виглядає занадто легковажно. Тим не менш, він володіє всіма характеристиками справжнього рамного позашляховика. До того ж він дешевше своїх конкурентів.

Популярні зараз

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

У лінійку двигунів входить 2,3 л бензиновий агрегат потужністю 150 к.с. і 2,0 л турбодизель потужністю 140 к.с. Привід – задній або повний.

Kia Sorento

ТОП-3 кращих рамних корейських позашляховиків

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Тільки перше покоління Kia Sorento відноситься до рамних позашляховиків. Цей автомобіль випускали у 2002-2010 роках. У лінійку двигунів входять бензинові і дизельні агрегати. Найпотужніший з них – 3,5 л мотор на 195 к.с. Трансмісія - 5МКПП і 4АКПП.

Перший Sorento виділяється міцної рамною конструкцією, нерозрізним заднім мостом, потужної заниженою передачею. В епоху гламурних кросоверів любителі справжніх позашляховиків це особливо цінують.