Renault Duster з моменту своєї появи на українському ринку відразу став лідером з продажу. По співвідношенню ціна/якість з ним мало хто може конкурувати. Як у будь-якого автомобіля у нього є свої переваги і недоліки. Сьогодні ми розповімо вам про них.
Переваги
Зараз в Україні вже продають Duster другого покоління, значить нашим героєм є модель першого покоління. Двигуни у неї досить надійні. У бензинового мотора 1.6 H4M потужністю 114 к.с. особливих недоліків немає. Потрібно тільки не захоплюватися тривалою роботою на низьких оборотах і частіше міняти масло.
До турбодизеля 1.5 K9K потужністю 90 або 109 к.с. теж особливих претензій немає. Міг бути, звичайно, вище ресурс свічок передпускового підігріву. Вимогливий до якості палива. Масло і фільтр потрібно міняти кожні 10 000 км.
П'ятиступінчаста і 6-ступінчасті механічні коробки передач надійні і ходять довго. А ось чотириступінчастий автомат примхливий. Але при акуратній експлуатації його ресурс становить більше 200 000 км.
До безперечних достоїнств цього французького кросовера відноситься енергоємна підвіска. У нього досить великий дорожній просвіт (200 мм). Ремонт Renault Duster навряд чи когось розорить. Запчастин для нього багато.
Недоліки
У «Дастера» як у будь-якого автомобіля є свої недоліки. Лакофарбове покриття невисокої якості - товщина шару нормальна, а ось стійкість слабка.
Є також претензії до зносостійкості деяких елементів салону. Зокрема, досить швидко затираються оббивка сидіння, кермо і ручка важеля механічної коробки передач.
Деякі водії відзначають недосконалість системи опалення та вентиляції. Наприклад, взимку ногам може бути холодно, що не додає, звичайно, комфорту.
Базова комплектація бідна. У неї може не бути кондиціонера. Втім, цим, зокрема, пояснюється низька ціна автомобіля.
На версіях з чотириступінчастим «автоматом» DP2 рекомендується їздити тільки по місту. Якщо їздити по поганих дорогах з частою пробуксовкою коліс - сильно знижується ресурс «автомата».
В цілому, б/в Duster, якщо закрити очі на примхливий «автомат», підійде людям, яким потрібна надійна і невередлива в експлуатації «робоча конячка».