Today.ua

Помилки в обслуговуванні авто, які обійдуться дуже дорого

Більшість автовласників після того, як закінчується гарантія, уявляють собі планове ТО як заміну масла з фільтром, повітряного і салонного фільтрів, свічок запалювання та гальмівних колодок по мірі їх зносу. Але регламентні роботи більш великі, і їх не можна ігнорувати.

Перевірка стану ременя ГРМ

Заміна ременя повинна бути за регламентом. Однак, іноді зношування ременя сильно прискорюється. Тому якщо перевіряти ремінь ГРМ кожні 15 000 км, можна убезпечити себе від дорогого ремонту.

Регулювання зазорів клапанів

Регулювання зазорів клапанів повинно проводитись при пробігах близько 100 тис. км. Але до цього моменту деталі вже можуть сильно зноситися.

Перевірити рівень масла в коробці передач

Враховуючи умови експлуатації автомобілів, українським водіям потрібно міняти масло в «механіці», «роботах», варіаторах і в гідромеханічних агрегатах.

Заміна охолоджуючої рідини і промивка радіатора зовні

Охолоджуюча рідина з часом втрачає свої якості. Тому міняйте її як мінімум в строк, а краще - трохи частіше. Що ж стосується промивки радіатора, то це потрібно робити хоча б раз у кілька років.

Перевірити стан барабанних гальмівних механізмів

Українським водіям, враховуючи умови експлуатації автомобілів, рекомендуємо перевіряти стан барабанних гальмівних механізмів хоча б після пробігу 45-60 тис. км.

Заміна гальмівної рідини

Багато автомобілістів після того, як закінчується гарантія на автомобіль, забувають періодично міняти гальмівну рідину. І це незважаючи на те, що автовиробники вимагають робити це через 1-3 роки (залежно від бренду і від моделі).

Це, звичайно, далеко не всі регламентні роботи, якими часто нехтують водії. З-за цього їм потім замість нескладної роботи доводиться міняти дорогий вузол.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ