Today.ua

“Київстар“ підвищує тарифи без попередження“: абоненти обурені

Українці скаржаться на поганий зв'язок і підвищення тарифів без попередження, а також списання коштів з боку оператора «Київстар». Так, обуренню абонентів не було меж, коли з'ясували, що не просто були підвищені ціни на послуги, а мовчки, без попередження.

Як повідомляється, другого лютого абоненти інтернет-провайдера «Київстар» виявили, що вихід в мережу став недоступний.  Послуги були оплачені в повному обсязі, тож користувачі подумали, що неполадки на лінії.

Кілька разів безрезультатно перезапустивши роутер, люди почали телефонувати оператору. Вдалося не відразу.

Представник «Київстар», який через пів години все ж відповів на дзвінок, повідомив, що тариф, яким користувалася сім'я, закрився ще у 2018 році. Тепер в абонентів зовсім інший пакет і коштує він не 120, а 160 грн.

При цьому доплатити треба зовсім не 40, а 65 грн, бо за два дні з рахунку списалося 25 грн.

Користувачів, насамперед, обурило що ніяких попереджувальних повідомлень оператор не послав, змусивши клієнтів самим здогадуватися про підвищення тарифу.

Як пишуть ЗМІ, це неодноразовий випадок.

«Компанія« Київстар» дозволяє собі такі фривольності, а пояснити таку безвідповідальність і неадекватне ставлення до клієнтів, не може жоден представник компанії», - пише медіа.

Раніше повідомлялося, що ”Київстар” відключив мобільний зв’язок та інтернет в українських містах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ