У дорожніх пробках не тільки водії втрачають нервові клітини, але і через рваний рух скорочується ресурс автоматичної коробки передач. Однак, якщо правильно користуватися режимами роботи АКП, то підвищеного зносу можна уникнути.
У дорожному потоці сучасних мегаполісів "автомат" заради економії пального постійно перемикається між 1-ю і 2-3-ми передачами і назад. Тобто постійно відбуваються вмикання фрикціона і зайві цикли роботи керуючих клапанів гідросистеми. В результаті підвищений знос.
Досвідчені водії рекомендують в "пробці" переводити АКП автомобіля в спортивний режим («S»). У цьому випадку трансмісія буде перемикатися з 1-ї на 2-у передачу, наприклад, коли движок розкрутиться до 2000-2500 об/хв. До цього моменту прийде час зупинятися перед переднім авто. Таким чином зберігається ресурс вузлів трансмісії, так як не доводиться робити зайвий цикл перемикання «автомата» з 1-ї на 2-у і знову на 1-у.
Але потрібно врахувати, що в даному випадку ваш «залізний кінь» буде споживати більше палива, ніж зазвичай. Але це все одно краще, ніж платити великі гроші за ремонт «автомата».
Слід зазначити, що спортивний режим АКП досвідчені водії використовують і в деяких інших випадках. Наприклад, його включають при спуску з гори, щоб ефективніше гальмувати двигуном.
Раніше повідомлялося, які функції в авто виконує аварійний вимикач подачі палива.