Вираз «двигун троїть» з'явився давно. Він означав, що один з циліндрів чотирициліндрового мотора не працює, а за нього «відповідають» решта три. Потім так стали казати про всі двигуни. Сьогодні ми розповімо, чому троїть бензиновий двигун з системою розподіленого уприскування палива.
Мотор «з іскровим запалюванням» починає троїти, якщо вийшла з ладу свічка. У цьому випадку відразу припиняється робота відповідного циліндра.
Двигун почне троїти, якщо стався обрив обмотки електромагнітного клапана. А ось форсунка, навіть із забрудненим розпилювачем і з не герметичною голкою, рідко умертвляє циліндр повністю.
Двигун почне троїть і в тому випадку, якщо у котушки запалювання (вона є у кожного циліндра) відбудеться пробій високовольтної обмотки, а також з-за проблем з поршнем і поршневими кільцями (особливо, прогар поршня).
Циліндр може припинити працювати через негерметичний клапан механізму газорозподілу. Правда, все залежить від величини витоку.
Ще причини полягають в тріщині у впускному трубопроводі і негерметичності його з'єднання з головкою блоку циліндрів.
Циліндр може перестати працювати із-за підсосу повітря через шланг вакуумного підсилювача гальм. Чому? Тому, що в цьому випадку суміш збіднюється в одному з циліндрів двигуна.