Сучасні автомобілі часто замість запасного колеса комплектуються ремкомплектом для шин. Дехто з автомобілістів цим незадоволений. Вони звикли до «запасок» і нічого іншого визнавати не хочуть. Давайте розберемося, чи потрібно переживати, що замість запасного колеса є ремкомплект для шин.
Принцип роботи
Ремкомплект для шин представляє собою балончик зі стисненим повітрям і герметиком. За допомогою шланга повітря з герметиком надуває покришку. Коли автомобіль починає їхати, герметик потрапляє в прокол, заполоняє його і твердне.
Як бачите, в цьому немає нічого складного. Весь процес займає лічені хвилини. Це набагато простіше і зручніше, ніж міняти колесо. Головне – на початку руху потрібно їхати на невеликій швидкості, щоб герметик встиг «знайти» прокол і закрити його.
Такий герметик можна використовувати для ремонту камерних і безкамерних шин. Він не впливає на балансування коліс і не призводить до корозії внутрішньої частини дисків.
Коли ремкомплект для шин не допоможе
Аварійний герметик може закривати проколи діаметром до 4,5 мм. Якщо прокол більше, то на нього сподіватися не варто. Крім того, він не допоможе при серйозних пошкодженнях колеса (наприклад, при бічному порізі).
У аварійного герметику для ремонту коліс є один «недолік». Працівники шиномонтажних майстерень дуже не люблять, коли шини закладають таким складом.
Раз на сто років
Більшість водіїв рідко отримують проколи в шинах, які не можна закласти на місці за допомогою аварійного герметика. В наш час запасне колесо логічно мати в машині лише при далеких поїздках.
В місті набагато простіше скористатися ремнабором для шин, а якщо ви не вірите в його можливості, то можна просто викликати евакуатор, який доставить автомобіль до шиномонтажної майстерні.