Іноді водій раптом з подивом зауважує, що покажчик повороту в комбінації приладів став моргати в два рази швидше, ніж раніше. Чому так відбувається?
Якщо у автомобіля перегорає одна з ламп покажчиків повороту, то опір у ланцюзі збільшується. Раніше водії могли визначити, що одна з ламп несправна, сидячи за кермом. Якщо перегорала лампа на одному з бортів автомобіля, опір в ланцюзі збільшувався, моргання відбувалося частіше.
У сучасних автомобілях замість ниток, що нагріваються, є електронне реле поворотів. Воно може знаходитись окремо або входити в блок комфорту.
Тобто звична функція контролю справності ламп покажчиків повороту збереглася. А от лампи повторювачів покажчиків повороту маленькі і слабкі, вони таким способом не перевіряються.
Якщо реле зачастило, то це не означає, що обов'язково перегоріла одна з ламп. Може, ви встановили у вказівники повороту світлодіодні лампи, яким потрібно у кілька разів менше струму. В результаті система вважає, що стався обрив ланцюга.
Для того, щоб поворотники зі світлодіодами моргали з відповідною частотою, потрібно взяти баластні резистори. Але в цьому немає сенсу. Чому? Хоча б тому, наприклад, що в цьому випадку ви довго не дізнаєтеся про несправності, якщо перегорить одна з світлодіодних ламп.