Зазвичай автомобільний акумулятор справно працює 4-5 років, хоча деякі досягають й похилого віку. Але іноді акумулятор ламається вже на другому році експлуатації. Чому це відбувається?
Багато залежить від виробника і ціни. Якщо акумулятор недорогий, значить при його виробництві на чомусь зекономили. Наприклад, поставили пластини недостатньої товщини.
Іноді винні самі автомобілісти. Вони використовують не той акумулятор, який потрібен. Так, автомобілісти для машин з системою старт/стоп заради економії купують звичайні АКБ, хоча потрібен акумулятор AGM. Не дивно тому, що звичайний акумулятор швидко виходить з ладу.
Заради все тієї ж економії деякі водії купують АКБ, чиї розміри не співпадають зі штатним місцем їх установки. Їх починають «прикручувати» самими різними способами. Під час руху автомобіля такий акумулятор трясе і тому пластини обсипаються раніше часу.
Крім того, акумулятор передчасно виходить з ладу із-за порушень в температурному режимі. Якщо температура вище 25 градусів, то вода в електроліті може почати випаровуватися.