Today.ua

“Нова пошта“ впровадила нові функції у своєму мобільному додатку

Українці тепер можуть користуватися оновленим мобільним додатком "Нової пошти", в якому з'явилося кілька нових корисних функцій. Про це повідомила пресслужба найбільшого в Україні приватного поштового оператора.

У повідомленні "Нової пошти" йдеться про те, що тепер клієнти самостійно можуть керувати всіма діями з посилками.

По-перше, клієнти "Нової пошти" можуть переадресувати посилку, стежити за нею за номером експрес-накладної (ЕН), редагувати, а також скасовувати переадресацію або замовити її повторно.

По-друге, впроваджено функцію виклику кур'єра в три кліки. Кур'єр забере посилку від дверей. Стежити за рухом кур'єра можна в режимі реального часу за 15 хвилин до його приїзду. У додатку можна написати кур'єру повідомлення.

По-третє, тепер можна спостерігати за місцем розташування своєї посилки по Україні та за кордоном (у країнах, де є "Нова пошта").

По-четверте, впроваджено функції з управління своєю посилкою. Так, наприклад, у додатку можна створити посилку, а потім просто віднести її до відділення. Крім того, можна сплатити посилку за іншу людину і довірити другу отримати посилку.

По-п'яте, стало зручніше відправляти та забирати посилки з поштомату, а всі посилки клієнта видно на головному екрані.

Крім того, з'явилася функція улюбленого відділення, завдяки якій користуватися послугами "Нової пошти" стало простіше та зручніше. Також через додаток можна повернути товар.

Це ще не всі нові функції в оновленому додатку найбільшого в Україні приватного поштового оператора. Наприклад, через додаток тепер можна залишити чайові тому чи іншому співробітнику "Нової пошти", оформити заявку на компенсацію у разі пошкодження посилки, замовити викуп та доставку з магазину з-за кордону.

Нагадаємо, у серпні 2024 року у Києві "Нова пошта" відкрила перше відділення "без бар'єрів". Воно призначене для всіх людей, у тому числі для людей з інвалідністю, для людей з порушенням слуху чи зору, для відвідувачів із дитячими візочками. У ньому є всі необхідні елементи доступності. Наприклад, у цьому відділенні використовується спеціальна тактильна плитка, мнемосхема, звуковий маяк на дверях, цифровий помічник, адаптовані меблі тощо.

"Нова пошта" планує надалі запровадити рішення безбар'єрності у кожному своєму відділенні. Це плани на найближчий рік.

Нагадаємо, раніше українцям розповіли про те, що буде з курсом долара до кінця 2024 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ