Більшість автомобілістів тільки мигцем дивляться на колеса своїх автомобілів, щоб оцінити, чи не спущені вони. І це помилка. Справа в тому, що по зносу шин можна визначити серйозні проблеми машини ще до того, як той чи інший вузол остаточно не зламається.
«Пилкоподібний» знос блоків протектора
Досвідчені водії знають, що «пилкоподібний» знос блоків протектора, коли передні кромки сточуються сильніше задніх, свідчить, що попереду може бути, як мінімум, три проблеми.
По-перше, якщо робоча частина колеса в перерізі нагадує зуби пилки, то, можливо, настала пора міняти сайлентблоки. По-друге, це може говорити про проблеми з кульовими опорами. По-третє, не виключено, що пора звернути увагу на ступичний підшипник.
Залисини
Якщо ви раптом помітили на протекторі залисини, то, швидше за все, це свідчить про проблеми з амортизатором. Залисини на протекторі з'являються через те, що колесо замість амортизатора починає пом'якшувати удари від поганої дороги. Але не виключено, що проблеми і з іншими вузлами підвіски. Тому потрібно звернутися на СТО, щоб там провели діагностику.
Діагональна залисина на задніх колесах автомобіля з переднім приводом може вказувати на не виставлений сход розвалу на задній осі. Крім того, можливо, машину часто перевантажують.
Прихована загроза
Іноді уздовж краю протектора утворюється глибока поздовжня улоговина. Її навіть не відразу помітиш. Але якщо вона є – потрібно звернутися в автомайстерню. Такий знос шини може свідчити, наприклад, про проблеми кульових шарнірів.
«Грижа»
Якщо їздити по поганих дорогах, то раніше чи пізніше на колесах може з'явитися «грижа». Вона виростає з-за сильного удару при попаданні машини в яму. В цьому випадку потрібно перевірити колісний диск і підвіску.