Небо – не для бідних: в умовах суворого карантину літак Медведчука 16 разів літав між Києвом та Ужгородом

Автор: Марченко Любов

Поки в країні панував суворий карантин, і всі авіарейси були скасовані, літак Віктора Медведчука борознив небо над Україною 16 разів, повідомляє програма "Схеми".

Небо – не для бідних: в умовах суворого карантину літак Медведчука 16 разів літав між Києвом та Ужгородом - today.ua

Встановлено, що його особистий борт T7GEM 16 разів піднімався в повітря, щоб здійснити рейс або з Києва в Ужгород, або назад – з Ужгорода до столиці. Це притому, що аеропорт "Київ", з якого він вилітав і аеропорт "Ужгород" були закриті.

Як з'ясували журналісти "Схем", 8 з цих рейсів були позначені в документах як "переліт без завантаження", і ще 8 – як "перевезення народного депутата". Отже, поки "злиденніші"нардепи ганяли по розбитих українських дорогах свої "Лексуси", не бідний (навіть за мірками української влади) один із голів ОПЗЖ борознив "закрите небо" України.

Журналісти також з'ясували, чому особистий борт Медведчука з такою завидною постійністю літав між Ужгородом та Києвом. Як виявилося, у Віктора Володимировича в сотні кілометрів від столиці Закарпаття, у селищі Жденієво, знаходиться його карпатська дача. Розкішний особняк, оточений десятками гектарів землі, належить дружині Медведчука Оксані Марченко.

Популярні зараз

Україна отримає одну з найкращих у світі систем ППО

Укренерго запровадило графіки відключення електроенергії у всіх регіонах

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень

Небо – не для бідних: в умовах суворого карантину літак Медведчука 16 разів літав між Києвом та Ужгородом

Уважно вивчивши графік перельотів літака, журналісти дішли висновку, що більшість часу нардеп самоізолювався саме в карпатських горах, лише ненадовго прилітаючи до столиці у справах. При цьому олігарха приймали і випускали в політ аеропорти, які були офіційно закриті для перельотів. На той час могли приймати літаки лише два аеропорти в Україні - "Львів" і "Бориспіль".

"Схеми", звісно, поцікавилися, чому для літака Медведчука закриті аеропорти виявилися відкритими.

"Був дозвіл у нього, так ми і брали. Дозвіл Державіаслужби. Вони ж подають план – і ми приймаємо", - відповів директор Міжнародного аеропорту "Ужгород",

"Це заявка, яка подається в Державіаслужбу, потім, наскільки я знаю, проходила на погодження до Служби безпеки України", - в унісон з колегою пояснив ситуацію генеральний директор "Міжнародного аеропорту "Київ" Олександр Нестеренко.

Ще віртуозніше виявився відповідь першого заступника глави Державіаслужби Сергія Коршука:

"Ми не даємо дозволу на переліт конкретних фізичних осіб. Ми давали дозволу на перельоти повітряних суден. Я не відстежую, на якому літаку літають якісь фізичні особи".

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Журналісти звернулися за роз'ясненнями також в СБУ, на якій підставі ця служба давала дозвіл на виліт літака із закритих аеропортів. Але тамтешні бюрократи відбулися відпискою у кращих традиціях незнищенного совка, заявивши, що відповідь слід шукати в Мінінфрастуктури. А звідти відповіді на запит не надійшло взагалі.

Нагадаємо, перед запровадженням карантину українці в соцмережах бурхливо обговорювали ідею заборони партії Медведчука ОПЗЖ.