Скоро настане зима, тому час поговорити про зимові шини. Навколо них утворилося багато дивних міфів, в які чомусь вірять навіть досвідчені автомобілісти. Сьогодні ми розповімо про стереотипи про зимову гуму, про які час забути.
1. Головне – досвід
Деякі водії вважають, що головне - не шини, а досвід. Насправді важливо і те, і інше. Якщо водій необережний, то не допоможе і високоякісна гума.
2. В Євросоюзі заборонена зимова гума
Вітчизняні водії чомусь впевнені, що в Євросоюзі заборонена зимова гума. Це черговий міф. У багатьох країнах ЄС заборонені шиповані покришки, а не зимові. У країнах Бенілюксу, наприклад, зимова гума обов'язкова. Найбільш жорсткі вимоги щодо гуми взимку – в Австрії.
3. Якщо повний привід, то можно будь-яку гуму
Деякі автомобілісти вважають, що повний привід здатний творити чудеса, що повнопривідний автомобіль добре гальмує на снігу і льоду на будь-якій гумі. Це дуже небезпечна помилка! Повний привід допомагає розігнати авто взимку, але ніяк не допомагає при екстреному гальмуванні.
4. Широкі шини краще
Тести показали, що в деяких випадках широкі шини на зимовій дорозі гірші, ніж покришки звичайної розмірності. Черговий міф викрито.
5. Зимова гума на одну вісь
Є водії, які заради економії ставлять зимову гуму тільки на одну вісь. Але це ні в якому разі робити не можна, якщо ви цінуєте своє життям і життя ваших родичів і знайомих. Якщо хочете заощадити, то купіть дешевші покришки, але на всі колеса.
6. На хороших нешипованих зимових покришках можна їздити і влітку
Того, хто дає такі поради потрібно залучати як мінімум до адміністративної відповідальності. У теплу погоду зимова гума втрачає свої якості, стає занадто м'якою, а автомобіль погано "відчуває дорогу", що збільшує ризик ДТП.
7. Не можна їздити з шипами по асфальту
Асфальт загрожує шипам, але це вірно по відношенню до бюджетних шин. Звичайно, постійна їзда по асфальту на шипованій гумі навряд чи піде їй на користь, але нічого поганого в тому, що б проїхати по чистому асфальту на "шиповці" немає.
Раніше повідомлялося, які існує два простих способи ремонту шин в “польових” умовах.