Today.ua

“Козирна карта“ припинила існування

Одна із найбільших у столиці мережа ресторанів "Козирна карта" з 1 лютого припинила своє існування. Інформацію про закриття офісу компанії підтвердили керівники трьох ресторанних мереж. Власники цю інформацію поки не коментують.

У мережу "Козирної карти" входило понад 100 дорогих і успішних закладів, серед яких "Шато де Флер", "Хуторок", "Да Вінчі", "Нобу", "Козачок", мережі "Автогриль" і "Мисливець", "Майамі Блюз" і "Пантагрюель".

"Козирну карту" заснували четверо бізнесменів — Вадим Павленко, Іскандер Киримов, Андрій Задорожний і Дмитро Потєхов в 1992 році. Одним із перших закладів компанії "Альянс", яку відкрили бізнесмени, став нічний клуб "Голівуд" (зараз — Freedom).

На початку 2000-х багато українських ресторанів тільки починали випускати свої дисконтні картки. Якщо судити за кількістю виданих карт закладами "Козирної карти", то її ресторани відвідував чи не кожен десятий дорослий українець.

За час існування "Козирної карти" багато ресторанів ставали частиною цієї мережі. Кандидатам висували дві умови: підлаштуватися під стандарти мережі і платити щомісячний внесок — $10 000-15 000. За ці гроші ресторатори отримували підтримку від центрального офісу компанії — від допомоги у підборі персоналу і розробці меню до маркетингових стратегій.

"У 2008 році компанія почала переживати кризові часи... Ціни на продукти харчування зросли, гривня девальвувала і з ресторанів стали йти відвідувачі. Тоді багато закрилися. Адаптуватися до нових реалій не вийшло, приблизно 70% співробітників центрального офісу були звільнені", розповідає екс-менеджер мережі.

Першими з "козирного" складу вийшла найбільша київська мережа Tarantino Family, яка зараз керує ресторанами "Рукола", "Хмелі-Сунелі", "Баклажан", Syndicate, а також знаменита La Famiglia (Vino e Cucina, Piccolino, Toscana Grill, Catch та інші).

Однією з причин розпаду мережі стало те, що власники закладів не хотіли платити керуючій компанії 30-50% від прибутку. Безладна роздача дисконтних карт стала обтяжувати рестораторів. Знижки у 10-20%, коли кількість карт перевищує мільйон, виявилися накладними.

З початку лютого, після закриття мережі, кожен ресторан самостійно приймає рішення щодо дисконтних карток. Наприклад, в ресторані "Хінкалі" їх вже не приймають, а в "Спотикачі", за словами співробітників закладу, вони будуть діяти півтора місяця, після чого їх замінять картами ресторану.

Раніше повідомлялося, що в столичному ресторані на Хрещатику невідомі пограбували спостерігача ОБСЄ з Норвегії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ