Взимку під час заправлення на АЗС недосвідчені водії переживають неприємні хвилини, коли розуміють, що лючок бензобака не відкривається. Такі наслідки зимової мийки автомобілів. Якщо знати правильний метод, то цю проблему вирішити не складно.
Існує кілька конструкцій лючків бензобака автомобілів. Якщо ви їздите на машині з незапирающимся лючком бензобака, то вам пощастило – взимку він не замерзне. По-перше, там немає ущільнювачів. По-друге, запірний механізм такий простий, що якщо його і схоплює лід, то відкрити бензобак дуже легко. Головне, не забувати час від часу змащувати запірний механізм.
Більше проблем доставляє конструкція запірного механізму зі штирем, який проходить через вушко на лючку. Особливо, якщо механізм зроблений не з пластмаси, а з металу.
Якщо такий металевий механізм примерзне, то його потрібно намагатися відігріти теплою водою або так званим розморожувачем. Інші способи навряд чи допоможуть.
У тому випадку, якщо у вашої машини саме така конструкція запірного механізму лючка бензобака, то після зимової мийки рекомендуємо закривати стулку тільки через 10-15 хвилин після початку руху.
У деяких автомобілях пробка додатково закривається на ключ, личинка замку виведена прямо назовні. У цьому випадку заздалегідь обробляйте личинку замку спеціальними рідинами.
Як бачите, неприємностей в мороз з лючком бензобака можна легко уникнути, якщо бути передбачливим і не лінуватися. Але якщо вже прийшла біда, то і з нею можна впоратися.