Автомобілісти нерідко стикаються з проблемою при заміні моторного масла і фільтра. Мова йде про те, що фільтр через деякий час після заміни спочатку роздуває, а потім він тріскається. Сьогодні ми розповімо про те, чому це відбувається і як не занапастити двигун, змінюючи моторне масло і фільтр.
Трохи історії
Раніше в двигунах використовувалися фільтри неповно-потокової конструкції. У цьому випадку, щоб не занапастити мотор при забрудненні фільтра, тільки невелика частина масла проходить через фільтр. Більша частина масла в нього не потрапляє.
Зараз у двигунах застосовуються повнопоточні масляні фільтри. В них мастило проходить через фільтрацію, а нагар залишається на фільтрі. У повнопоточних фільтрах є ще і корисний перепускний клапан.
Тим не менш, навіть в сучасних моторах може потріскатися фільтр. Чому це відбувається? Є кілька причин.
Неправильний вибір масла
Деякі водії, які міняли на початку березня моторне масло на літнє, стикалися з проблемою фільтра. А все із-за того, що ранньою весною вдень тепло, а вночі можуть бути заморозки. В результаті вранці тягуче масло починає проходити крізь фільтр, зростає тиск. Як закономірний підсумок – фільтр роздувається і тріскається.
Економія на фільтрі
В автомагазинах зараз велика різноманітність фільтрів. І вони, навіть фірмові, мають досить доступну ціну. Тим не менш, деякі водії з бажання трохи заощадити купують якусь китайську продукцію. А якість товарів з Китаю ще дуже далека від досконалості. В результаті фільтр швидко засмічується, а клапан може відкритися не повністю. У підсумку - масляне голодування і «вбивство» двигуна.
Підроблені фільтри
В нашій країні не так вже й рідко можна зустріти підроблені запчастини для автомобілів, у тому числі масляні фільтри. Українці охоче купують запчастини відомого бренду, навіть не замислюючись, чому раптом вони коштують так дешево. Такі запчастини, як правило, мають низьку якість. Вірніше, не мають її. Тому і трапляється, що «брендові» фільтри тріскаються.