Для того, щоб двигун автомобіля служив довго, йому необхідно, крім усього іншого, регулярно підливати масла. Деякі автомобілісти здійснюють це самостійно і роблять помилки. Сьогодні ми розповімо про три елементарні помилки при перевірці рівня масла, які можуть призвести до поломки двигуна.
Вимірювати рівень масла на холодному двигуні
Якщо вимірювати рівень масла на холодному двигуні, то вимір буде необ'єктивний (занижений). У тому випадку, якщо водій отримає занижений вимір, він вирішить долити масла. Воно після прогріву розшириться, в результаті чого сальники і прокладки почнуть текти. Тому перевіряти рівень моторного масла рекомендують на добре прогрітому двигуні.
Не дати двигуну охолонути
Якщо провести замір рівня моторного масла на гарячому двигуні, то показник теж буде занижений. Потрібно дати рідини 10 хвилин, щоб вона могла стекти на піддон картера. Це як раз той випадок, коли, як кажуть, поспішиш – людей насмішиш.
Проводити вимір на ухилі
Деякі водії дивуються, коли розуміють, що моторного масла значно менше, ніж вони очікували. Справа може бути в тому, що при попередньому вимірюванні автомобіль стояв під ухилом. Навіть невеликий ухил забезпечить неправильний вимір. Тому вимір потрібно проводити тільки після того, як переконаєтеся, що ваш «залізний кінь» стоїть рівно.
Як бачите, іноді водії скоюють дійсно елементарні помилки при перевірці рівня моторного масла. Проте, ось такі дурні помилки можуть призвести до того, що мотор доведеться відправити на «капіталку» або на заміну.
І в кінці одна невелика порада. Не перевіряйте масло на заведеному моторі. Так можна забризгатися маслом через патрубок для щупа.