Today.ua

Експерти назвали часту помилку водіїв, що веде до поломки коробки-автомата

При правильній експлуатації автомобіль з автоматичною коробкою передач може прослужити довго. Але деякі водії своїми непродуманими діями можуть значно зменшити термін експлуатації коробки-автомата. Експерти журналу "За кермом" назвали одну із найчастіших помилок водіїв, яка "вбиває" будь-який "автомат".

Зокрема, часто водії при зупинці на світлофорі (або при інших коротких зупинках) переводять селектор у "нейтральне" положення або у положення паркування. І дуже дарма так роблять. Справа в тому, що при кожному включенні положення D після "нейтрального" положення фрикціони першої передачі повинні вкотре замикатися, що призводить до підвищеного зносу.

Якщо автомобіль регулярно експлуатувати таким чином, то через деякий час можуть виникнути серйозні проблеми з автоматичною коробкою передач.

А ось якщо ви потрапили в сильну дорожню "пробку", що характерно для сучасних мегаполісів, то тоді справді краще перевести селектор у "нейтральне" положення або у положення паркування. Завдяки цьому гідротрансформатор не перегріє коробку через робочу рідину. Крім того, менше витрачається палива, адже двигуну не потрібна енергія на перемішування рідини.

Нашкодити автоматичній коробці можна ще й іншими способами. Наприклад, якщо машину постійно паркуватиме на великому ухилі. Якщо навантажувати коробку-автомат до прогрівання робочої рідини (пам'ятайте, що коробку потрібно прогрівати, як двигун), то в цьому випадку можуть початися проблеми з ущільненнями в гідроблоці та сальниками. Якщо водій довго буксує у багнюці.

Вищезазначені помилки стосуються порушень правил експлуатації. Але є ще й помилки під час обслуговування, які призводять до проблем з автоматом. До таких помилок можна віднести невчасну заміну робочої рідини. Автовиробники часто стверджують, що АКП не потребує заміни робочої рідини. Але багато експертів все ж таки рекомендують її змінювати. Майже кожні 60 000 км пробігу.

Ще одна помилка – надто маленький чи надто великий рівень робочої рідини. Якщо рідини занадто багато, то може статися збій у роботі гидроблока.

Деякі водії змішують несумісні рідини, а потім дивуються проблемам з коробкою-автоматом. У цьому випадку доливати можна лише сумісні рідини.

Нагадаємо, раніше ми дали п'ять порад про те, як продовжити життя будь-якій автоматичній коробці передач.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ