Експерти почали розшифровку “чорних скриньок“ з Ан-26: чого бояться військові чини

Бортові самописці, або як їх ще називають "чорні ящики" з літака Ан-26, який зазнав аварії, вже почали розшифровувати. Про це повідомив в Facebook віце-прем'єр Олег Уруський, який очолює держкомісію з розслідування причин катастрофи літака.

Експерти почали розшифровку “чорних скриньок“ з Ан-26: чого бояться військові чини - today.ua

Нагадаємо, 25 вересня поряд з військовим аеродромом в Чугуєві Харківської області впав військово-транспортний літак, на борту якого було 27 осіб: 20 курсантів і 7 офіцерів. Все, крім одного, загинули. Один курсант дивом врятувався, потрапивши під фюзеляж розбитої машини. Таким чином, до нього не зміг дістатися вогонь, який вирував навколо.

Створена державна комісія повинна розслідувати причини авіакатастрофи. Звичайно, ключову роль в цьому гратимуть розшифровки "чорних ящиків", які повинні пролляти світло на те, що сталося.

Одна з найбільш вірогідних версій - аварія двигуна літака, через яку він впав, не дотягнувши до злітної смуги зовсім небагато. Це цілком ймовірно, тому що за кілька хвилин до загибелі льотчик доповідав на землю про те, що виникли неполадки з лівим двигуном літака. Однак, як відзначають, пілот був спокійний: у нього був колосальний льотний досвід, добре знання "рідного" аеродрому і також досвід польотів з одним двигуном. Тому, що там сталося насправді, належить дізнатися.

Експерти почали розшифровку “чорних скриньок“ з Ан-26: чого бояться військові чини

"Бортові самописці (" чорні ящики ") знайдені. Вони вціліли. Їхній стан задовільний. Інформація на самописці збережена. Вони вилучені, і 27 вересня авіаційними експертами під контролем ГБР розпочато процес їх дешифрування" - повідомляє Олег Уруський.

Він також пише, що процес розшифровки даних самописців займе від 3 до 5 днів.

Тим часом, у Мережі з'явилася інформація, яку публікують (на рівні чуток) деякі Telegram-канали. Нібито високопоставлені військові чини зацікавлені в тому, щоб інформації про несправності літака в розмовах пілотів і свідченнях роботи систем літака в звіті не було.

У цьому зацікавлені також ті, хто проводив тендери на ремонт льотної техніки і визначав їх переможців. Адже за документами борт, який розбився, повинні були відремонтувати до 1 жовтня 2020 року. Таким чином, мали намір продовжити термін дії 43-річного літака.

"У кулуарах пішли чутки, що в трагедії АН-26 високопоставлені військові чиновники, які працюють разом з тендерною мафією намагаються зам'яти справу і "списати" все як завжди на помилку пілотів, а не на той факт, що літак був в поганому стані. Розшифровку чорних ящиків хочуть зробити частково. Іншу частину, де є реальна інформація, знищити і заявити, що вона була пошкоджена ", - пише Telegram-канал "Жінка з косою".

Експерти почали розшифровку “чорних скриньок“ з Ан-26: чого бояться військові чини Його доповнює канал "Легітимний":

"Наше джерело повідомляє, що Ан-26 "впав" через відключення другого двигуна. Тому він не дотягнув до злітно-посадкової смуги буквально якихось 1.5км (це приблизно 25 секунд) і звалився з невеликої висоти. Зараз почали розшифровку "чорних скриньок" літака, що розбився, Ан-26. Результати будуть готові до кінця тижня. Є інформація, що високопоставлені військові чини рятують свої "дупи" і хочуть піти старим добрим шляхом, повісити все на помилку пілотів".

Експерти почали розшифровку “чорних скриньок“ з Ан-26: чого бояться військові чини Нагадаємо, у слідства з'явилася ще одна версія причин аварії літака. Крім технічних неполадок і помилки екіпажу, стали говорити про можливу диверсію з боку РФ. До речі, один з вищезазначених Telegram-каналів ще в першу добу після аварії інсайдив, що якимось впливовими особами дано вказівку розганяти по Мережі версію щожо можливої диверсії.