Today.ua

Роботизована КПП з одним зчепленням: недоліки та переваги

В Україні стає все більше і більше автомобілів з роботизованими коробками передач з одним чи двома зчепленням. Покупців цікавить, що можна чекати від них і наскільки вони взагалі надійні. Сьогодні ми розповімо про переваги й недоліки «робота» з одним зчепленням.

Почнемо з того, що роботизована коробка – це фактично звичайна МКПП з пристроями, які включають і вимикають зчеплення, вибирають потрібну передачу. Вона працює за тим же принципом, що і «механіка», правда, у неї роботою зчеплення завідують сервоприводи. Вона підійде водіям, яким треба, щоб хоч щось переключало передачі за них.

Переваги

У роботизованої коробки передач з одним зчепленням є кілька переваг, про які говорять водії. Насамперед, потрібно сказати, що вона цілком надійна, ну а якщо зламається, то її досить легко полагодити (хоча, звичайно, все відносно). Якщо порівнювати з «механікою», то у неї підвищений ресурс зчеплення, а якщо порівнювати з варіатором, то їй потрібно менше масла.

Врахуйте, що всі «роботи» важать менше, ніж «автомати». Вони також дешевше і економічніше (автомобіль з «роботом» витрачає приблизно на 7-10% менше палива, ніж з МКПП).

Недоліки

Водії, які їздять на машинах з «роботом» з одним зчепленням, відзначають, що може відбуватися відхід назад, чого немає у «автомата». Крім того, така коробка страждає «тугодумієм», можуть бути ривки при перемиканнях, а на підйомах з-за перегріву часто розмикається зчеплення.

При купівлі б/в автомобіля з такою коробкою передач обов'язково слід провести тест-драйв. Після цього заженіть машину на СТО для повної діагностики коробки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ