Деякі водії вважають, що велику калюжу можна без наслідків для автомобіля проїхати повільно. Однак, насправді це не так. Якщо ви будете таким методом проїжджати велику калюжу, то може поламатися цілий ряд вузлів і агрегатів.
Електропідсилювач керма
Якщо ви їздите на автомобілі з електропідсилювачем керма, то намагайтеся об'їжджати навіть невеликі калюжі. Справа в тому, що блок управління цієї системи встановлено низько, і тому його може залити вода. В результаті доведеться міняти цю систему, а вона коштує досить дорого.
Рідинний насос системи охолодження
Не дивуйтеся, якщо одного разу, проїхавши по калюжі, ви помітите, що двигун вашого автомобіля почав перегріватися. Можливо, це через те, що вода пошкодила рідинний насос системи охолодження. Тому не забувайте контролювати температуру охолоджуючої рідини.
Вентилятор системи охолодження
Бували випадки, коли велика калюжа ставала причиною поломки вентилятора системи охолодження. Справа в тому, що в деяких автомобілях він теж встановлений низько. У кросоверів, позашляховиків і позашляхових універсалів така проблема зустрічається рідко, адже у них великий кліренс.
Редуктор
Іноді поїздка по глибокій калюжі призводить до того, що в редуктор мосту потрапляє вода. Які наслідки? Масло втратить властивості, так як його розбавить вода. В кінцевому підсумку почнуться проблеми з редуктором і він вже не зможе належним чином виконувати свої функції. Вихід один – змінити масло при підозрі, що вода потрапила в редуктор.
Електрика
Ще один дуже неприємний підсумок проїзду через глибоку калюжу (навіть на невеликій швидкості) – проблеми з електрикою. Після «купання» може почати нерівно горіти ближнє світло і освітлення в салоні, загорітися датчики контролю тягового зусилля, АБС, стоянкове гальмо. Загалом, проблеми з електронікою практично неминучі.
Як бачите, в автомобілі може багато що зламатися, якщо їздити по глибокій калюжі не тільки швидко, але і повільно. Краще не ризикувати і об'їхати «водну перешкоду».