Українські водії з настанням зими почали активно міняти щітки склоочисника. Попит на каркасні зимові двірники різко зріс. Продовжити роботу «старих», навіть якщо вони безкаркасні або гібридні, теж можна. Головне, знати, як це зробити...
1-й спосіб
Візьміть чисту ганчірочку і змочіть її в гальмівної рідини. Потім протріть гумову частину щітки. Робити це потрібно дуже ретельно, хвилини дві або три. Потім не забудьте витерти рідину. Деякі водії змивають залишки гальмівної рідини гарячою водою.
Таким чином гумова частина двірників знову стане еластичною і зможе ефективно видаляти бруд з лобового скла.
2-й спосіб
Для того, щоб гумова частина щітки стала знову еластичною, її можна прокип'ятити в соляному розчині. Причому, соляний розчин має бути крутим. Процес кип'ятіння займе 2-3 години. Уважно стежте за «резинками» зі щіток, щоб вони не "зварилися".
Хтось, можливо, дізнавшись про такий спосіб продовження життя старих двірників, поблажливо посміхнеться. Але, тим не менш, це дійсно ефективний спосіб.
3-й спосіб
Часто щітки склоочисника доводиться міняти через зношування шарнірів. Продовжити термін служби шарнірів можна, якщо час від часу їх знімати і мити в теплій воді з милом.
4-й спосіб
У холодну погоду двірники можуть погано працювати із-за ослаблення пружини в самому повідку очисника. У цьому випадку потрібно просто поставити нову пружинку на повідку склоочисника.