9 основних причин, чому у мотора почався «масложор»

Водії вже звикли, що деякі сучасні двигуни дуже люблять масло. Проте, буває, що мотор раптом починає витрачати більше масла, ніж зазвичай. Причин такого «масложора» може бути кілька.

9 основних причин, чому у мотора почався «масложор» - today.ua

Масло протікає через сальники колінчастого і розподільного вала

Якщо з'ясувалося, що підвищена витрата масла відбувається із-за проблем з сальниками колінчастого і розподільного вала, то їх потрібно замінити. Насправді в цьому немає нічого складного.

Знос масловідображальних ковпачків

Іноді масловідображальні ковпачкі стають твердими, і тоді починається підвищена витрата масла. Вирішується ця проблема шляхом простої заміни ковпачків.

Невідповідние масло

Моторне масло починає вигоряти підвищеними темпами, якщо воно вибрано невірно. У цьому разі не експериментуйте, а просто залийте те масло, яке рекомендує виробник.

Протікання масляного радіатора

Не так вже рідко доводиться чути від автомобілістів скарги на протікання масляного радіатора. Правда, це стосується автомобілів окремих брендів. Якщо ви виявили цю проблему, то її, звичайно, потрібно швидко усунути.

Засмічена система вентиляції картера

Іноді «масложор» починається, якщо засмічена система вентиляції картера. Вирішується ця проблема чищенням системи.

Знос ущільнювачів турбокомпресора

В цьому випадку масло видавлюється і на гарячу, і на холодну сторону турбіни.

Стрижні клапанів і їх направляючі втулки прийшли у непридатність

Жодна деталь, жоден механізм автомобіля не застрахований від зносу. Тому якщо стержні клапанів і їх направляючі втулки прийшли в непридатність, їх потрібно замінити.

Знос поршнів, циліндрів, поршневих кілець

9 основних причин, чому у мотора почався «масложор»

Якщо зносилися поршні, циліндри, поршневі кільця, то це стане для вас неприємною новиною. У цьому разі простою заміною або звичайним ремонтом не обійдешся. Доведеться капітально ремонтувати мотор.

Витік масла в систему охолодження

Якщо при огляді автомобіля виявлено витік масла в систему охолодження, то в кращому випадку вам доведеться замінити прокладку, а в гіршому (при тріщині в голівці блоку) – провести дорогий ремонт.

ДЖЕРЕЛОZr.ru