Гідромеханічні «автомати» мають багато переваг, але вони вимагають відповідного ставлення при експлуатації, обслуговуванні та ремонті. Будь-який «автомат» можна вивести з ладу, якщо нехтувати простими правилами експлуатації. Сьогодні ми розповімо, через які помилки водіїв може зламатися навіть сама надійна АКПП.
Засмітився радіатор охолодження коробки
У АКПП є радіатор охолодження, головна функція якого полягає в тому, щоб не перегрівалася робоча рідина. Якщо він засмітиться, то це може закінчитися ремонтом коробки передач. А, як відомо, така послуга в автосервісах коштує дорого.
Неправильна «лопата»
На українських дорогах дуже актуальним є питання захисту моторного відсіку. Автомобілісти називають захист моторного відсіку «лопатою». Але він тільки трохи нагадує цей корисний в господарстві інструмент.
Деякі водії прикріплюють товстий сталевий лист («лопату») таким чином, що він закриває весь моторний відсік. В результаті в двигуні і коробці передач перегрівається масло з усіма витікаючими звідси наслідками. Тому «лопату» потрібно встановлювати правильно.
Неправильна робоча рідина
Виробники коробок рекомендують міняти мастило не рідше, ніж через 60 тис. км. І краще всього, якщо це буде те мастило, яке радять виробники. В іншому випадку прискориться знос деталей трансмісії.
Забути про контроль рівня робочої рідини
Якщо «автомат» старий, то рівень масла може бути низьким через погану герметичність. Це також може відбутися із-за неправильної оцінки рівня при заміні рідини.
Неправильна експлуатація
Навіть самий надійний гідромеханічний «автомат» можна «вбити» неправильною експлуатацією. Під неправильною експлуатацією ми розуміємо перевантаження в непрогрітому стані (деякі водії починають тиснути на газ, як тільки виїжджають з двору), постійне паркування на великому ухилі (рідина погано підводиться до заборнику насоса коробки), пуск двигуна з буксира, порушення правил буксирування, тривале буксування в грязі, дріфт і інше.