Після пом'якшення карантину і запуску залізничного сполучення всередині країни, стало зрозуміло, що далеко не всім українцям тепер по кишені з'їздити в гості в сусідню область. Ціни занадто високі для звичайних громадян, по бюджету яких вдарила коронакриза.
Як відомо, на території України, з початку червня 2020 під всіх областях, крім Вінницької, Дніпропетровської, Львівської, Рівненської та Чернівецької, було частково відновлено пасажирське ж/д сполучення. Однак на даний момент курсують тільки поїзда Інтерсіті та Інтерсіті+, в звичайних поїздах працюють лише вагони СВ та купе. Звичайно ж, не всі українці можуть дозволити собі таку поїздку.
Місця у вагонах зазначених поїздів теж продаються не всі, вагони заповнюють на 50 відсотків, пасажирів розсаджують в шаховому порядку, щоб збільшити соціальну дистанцію.
З 1 червня 2020 р поїздка з Києва в Одесу обійдеться від 473 до 1214 гривень. З Києва до Харкова – 1241 гривні. З Києва до Маріуполя вартість квитків стартує від 2369 гривень.
Експерти впевнені, що в "Укрзалізниці" вирішили заробити грошей на те, що після тривалого карантину українцям потрібно терміново їхати по справах, які вимушено були відкладені через спалахи коронавіруса в країні. Щоб отримати якомога більший прибуток Укрзалізниця запустила тільки найдорожчі потяги та вагони, щоб не залишити людям вибору.
Що стосується плацкартних вагонів, то їх було запущено всього 20 на всю країну. В напрямку від Києва до Херсона – 6 вагонів, від столиці до Ковеля – 10, від Києва до Костянтинівки – 3 і від Києва до Маріуполя – 1. Квитки на них українці розкупили на два тижні вперед протягом кількох годин після початку продажу.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Укрзалізниця змінила правила продажу квитків на пасажирські потяги.