Кабінет міністрів України розробив і вже затвердив новий законопроект про правила нарахування зарплат, стажу, пенсій, а також про скасування паперових трудових книжок. Як буде працювати нова система після реформування?
Затверджений Кабміном законопроект вже направлений до Верховної Ради. У документі, за який повинні ще проголосувати народні депутати, пропонується реформувати трудову сферу.
Паперові трудові книжки планується скасувати. Точніше, викидати їх ніхто не буде, однак зберігатися вони будуть в українців вдома, а роботодавець на вимогу підлеглого зобов'язаний вносити в неї доповнення. Судячи з усього, паперовий варіант трудової книжки залишають лише для «галочки», всі дані будуть заповнюватися і зберігатися у віртуальному документі.
Оформляючись на роботу в приватну або державну компанію, українцям не потрібно буде надавати свою трудову книжку. З обов'язкових документів залишаються лише паспорт та ІПН.
У законопроекті також зазначено, що пенсії в Україні будуть нараховувати автоматично. Особисто звертатися в ПФУ не потрібно, не знадобляться також збирати довідки і документи. Всі дані будуть братися з онлайн баз. Пенсійний фонд зобов'яжуть нараховувати пенсії з максимальною вигодою для людини. Якщо пенсіонер не згоден з нарахуваннями, він має право звернутися до ПФУ з проханням перерахувати і дати роз'яснення.
Як раніше стало відомо, незабаром українці зможуть отримувати дві пенсії. Коли і кому пощастить?