Однією з найгучніших тем року, що минає, може стати туристичний скандал - масові затримки та скасування авіарейсів. Для сотень українців зимовий відпочинок може бути безнадійно зіпсований.
Відзначається, що в міжнародному аеропорту "Бориспіль" сотні туристів з вечора 26 грудня сиділи в очікуванні вильоту до Єгипту.
Відомо, що рейс авіакомпанії Sky Up планувалося відправити з аеропорту "Київ" (Жуляни). Потім місце вильоту змінилося. Всім пасажирам організували трансфер до "Борисполя", але в подальшому авіарейс кілька разів переносили.
Причиною багатогодинної затримки могли стати негода або несправність літака.
Офіційну причину пасажирам не повідомили.
Тим часом у Львові аналогічно сидять в очікуванні пасажири рейсу Sky Up Airlines до Шарм-ель-Шейха.
Багато туристів розраховували вже сьогодні, 27 грудня, відпочивати на курорті, але виліт переноситься на 28 грудня.
Відповідно відкладається і зворотній рейс із Шарм-ель-Шейха до Львова.
Авіакомпанія про причини затримки рейсів замовчує.
Що робити туристам, рейси яких скасували або затримують? Як повернути витрачені гроші?
- Перед тим як укладати договір з турагентством, постарайтеся перевірити, наскільки воно надійно, - каже директор Центру розвитку туризму в Україні Володимир Царук. - Якщо турагентство працює всього кілька місяців, це великий ризик. Також важливо зайти на офіційний сайт туроператора і особисто переконатися в тому, що там є відомості про офіс, в який ви звернулися. А якщо з'ясується, що договір з туроператором був давно розірваний, але ви вже заплатили гроші за майбутній переліт, то в такому випадку потрібно пред'являти претензії безпосередньо турагенції, яка вас обманула, звертатися до поліції, адже тут є ознаки шахрайства. І подавати позов до суду в цивільному порядку.
Нагадаємо, українці їздитимуть в Уругвай без віз. Кабмін затвердив угоду.