Випробування вакцини «Супутник V»: кілька добровольців в РФ захворіли на коронавірус

Деякі учасники випробувань вакцини «Супутник V» захворіли на коронавірус. З яких причин це могло статися? Розробники російського препарату від Ковід-19 дали свої пояснення. Так, в Центрі Гамалії (РФ), де була розроблена двухфазная вакцина «Супутник V», повідомили, що поки не можуть розкрити всі нюанси досліджень, оскільки це заборонено законом Росії.

Випробування вакцини «Супутник V»: кілька добровольців в РФ захворіли на коронавірус - today.ua

Як пояснив глава Центру Олександр Гінзбург, в ході другого етапу випробувань, згідно загальносвітовій практиці, щоб визначити епідеміологічну ефективність, частина добровольців отримують замість справжнього препарату плацебо. Інформація, про те, що саме вкололи кожному конкретному учаснику випробувань засекречена і буде розголошена тільки після завершення циклу досліджень.

Гинцбург вважає, що заразитися коронавірусів могли добровольці з числа тих, яким замість вакцини вводили плацебо, проте дізнатися це можна буде тільки в листопаді. У другому етапі випробувань задіяні 40 тисяч чоловік.

Глава Центру Гамалії також підкреслив, що ніхто з добровольців, які брали участь в першому клінічному етапі випробування вакцини влітку, проблем зі здоров'ям не мали.Випробування вакцини «Супутник V»: кілька добровольців в РФ захворіли на коронавірус У Центрі Гамалії планують провести третій етап випробувань вакцини, за словами директора, 75% добровольців введуть вакцину, а решті 25% - препарат-пустушку.

На цьому етапі, як і в попередні, добровольці дізнаються тільки після завершення дослідження, що саме їм вкололи - вакцину або плацебо. Щоб в майбутньому уникнути пересудів в Центрі Гамалії планують ініціювати поправки в законодавство, щоб зняти секретність з результатів досліджень ще до їх закінчення.

Нагадаємо, раніше Володимир Зеленський заявив, що готовий випробувати на собі українську вакцину від коронавіруса. До цього президент відкинув пропозицію деяких депутатів про закупівлі російської вакцини, сказавши, що не довіряє цьому препарату.